UNICEF naar RAPP

30-05-2011 (07:50) - Bureaus

UNICEF Nederland gaat haar activatiecampagnes en –DM activiteiten onderbrengen bij RAPP. RAPP gaat UNICEF bijstaan in het ontwikkelen van crossmediale activatieconcepten en zal daarin nauw samenwerken met Roorda dat verantwoordelijk is voor de merkcampagne. Aan de keuze voor het bureau ging een
uitgebreid oriëntatieproces vooraf.

Olivier Smit, afdelingshoofd Marketing en Communicatie van UNICEF Nederland: ‘RAPP heeft zich uitermate verdiept in onze wereld. Hun obsessie voor klantinzichten heeft geleid tot een eigentijdse visie op fondsenwerving. Mijn ideaalplaatje is om voor iedere consument of bedrijf een optimale mix van proposities samen te stellen, al dan niet financieel. Die wens sluit naadloos aan bij de manier waarop RAPP kennis van klanten, gedrag en visie op creativiteit verenigt.’

Rik Ledder, Managing Director van RAPP: ‘Waar traditionele fondsenwerving sterk campagnegedreven is, en proposities nauwelijks van elkaar veranderen, is ook deze tak van sport sterk veranderd. Wij zijn dan ook ontzettend blij met onze samenwerking met UNICEF. Zij snappen de uitdaging als geen ander en stellen meer en meer de relatie met de donateur centraal. Dat betekent automatisch dat de dialoog het uitgangspunt wordt. Onze expertise, van data en inzicht, tot klantcontactstrategie en creativiteit, kunnen wij maximaal benutten bij deze nieuwe opdrachtgever.’

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch