Universal Media wint pitch Delta Lloyd

06-12-2011 (08:28) - Bureaus

Delta Lloyd Groep heeft Universal Media als haar mediabureau gekozen om in 2012 de mediastrategie,-planning en -inkoop te gaan verzorgen rondom de merken Delta Lloyd en OHRA. Aan de keuze ging een pitch met meerdere bureaus vooraf.
 
Koen van Niftrik (Brandmanager Delta Lloyd) en Niels Neessen (Brandmanager OHRA): 'We hebben gekozen voor Universal Media vanwege de overtuigende manier waarop dit bureau zich heeft gepresenteerd. Strategisch sterk, innovatief en met gevoel voor partnership. In staat om zowel Delta Lloyd als OHRA uit te dagen bij het bepalen van de mediastrategie'.
 

Diederik Breijer, CEO UM: 'Wij zijn ontzettend trots om voor Delta Lloyd en OHRA te gaan werken. Dit voelde goed vanaf het eerste moment en dan is het bijzonder als dat wederzijds is. Twee prachtige toonaangevende merken die, hoewel beide verschillend, barsten van de ambitie. Universal Media is gekozen op basis van haar kennis en inzichten om juist deze ambitie te realiseren. Het winnen van het Delta Lloyd en OHRA account is dan ook een prachtige bevestiging van wat de MT100 aantoonde: Universal Media is het beste mediabureau van 2011'. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch