Urbanology organiseert Marktplein DM
28-08-2008 (10:08) - Bureaus
Amazon, Dell, ANWB, Forrester, Hyves, BzzAgent en een lid van het Obama campagneteam vertellen hoe zij met het veranderende marketinglandschap omgaan tijdens Marktplein DM, dat dit jaar op donderdag 30 en vrijdag 31 oktober plaatsvindt te Maastricht en georganiseerd wordt door Urbanology. Grote merken en inspirerende sprekers tonen de marketeer de weg in het veranderende marketinglandschap. Zij vertellen hoe de marketeer anno 2008 succesvol met de opkomst van zaken als social networking en de sturende rol van de consument kan omgaan, zonder de traditionele instrumenten uit het oog te verliezen. ‘Marketing on the Move’ is dan ook het thema van de vijfde editie Marktplein DM.
Nieuwe technologieën
Marktplein DM legt de nadruk op trends en nieuwe technologieën, die grote merken inmiddels toegepast hebben, waarover de sprekers graag hun ervaringen delen. Verder blijven de karakteristieke trekken van het evenement behouden. Praktische info voor de marketeer in een inspirerende omgeving met veel netwerkmogelijkheden. Het format zelf wordt interactiever door onder meer RFID toepassingen dat voortdurend live statistieken over het congres geeft en matchmaking onder bezoekers mogelijk maakt. Ook voor een avondprogramma in het Maastrichtse nachtleven is gezorgd.
Interactive Agency
Urbanology is een interactive agency en vormt samen met Wazooky BV (Search & Affiliate Marketing) en Zenzazi BV (Events, Concepts & Production) de U-Group BV. De intentie is Marktplein DM verder te laten groeien tot het marketingcongres voor inspiratie, trendupdates en praktische informatie met uitstekende netwerkmogelijkheden. Dit in samenwerking met onze sprekersraad, sponsoren en partners.