USSR maakt mijnNL-fotoboek

12-12-2007 (10:07) - Bureaus

Het gaat goed met NL en om dit heuglijke feit te vieren heeft NL samen met haar communicatiebureau USSR Media het initiatief genomen om een bijzonder fotoboek te maken. Een glossy fotoboek vol beelden van mensen in hun eigen beleefmomenten. NL magazines huisfotograaf Alwin Slomp trok deze zomer door Nederland, bezocht stranden, steden, festivals en andere plekken waar de zomer werd gevierd. Hij registreerde mensen in hun ‘mijn NL-momenten’. Het leverde een uniek en toch herkenbaar tijdsdocument op dat vanaf 12 december via de site www.mijnNL.nl te bestellen, maar ook te winnen is. Uitgever Hylke Vlierhuis; ‘Wij zijn er erg trots op omdat het goed weergeeft wat mijnNL is.’ NL hoopt dat dit boek vrolijk gevoel bij haar lezers zal achterlaten en inspirerend zal werken. Men kan natuurlijk ook nog de tweewekelijkse magazines en de nieuwe site raadplegen voor het laatste nieuws op uitgaans- en lifestylegebied.

Media

Marketing

Economisch