Usual Suspects grijpt drie pitches

25-10-2007 (11:13) - Bureaus

In de afgelopen weken heeft bureau Usual Suspects drie pitches gewonnen voor opdrachten met de doelstelling de merkbeleving te vergroten. Het gaat om de merken ABN AMRO, de AWV (Algemene Woningbouw Vereniging Amsterdam) en Endemol Nederland. Voor ABN AMRO verzorgt Usual Suspects het allerlaatste Kerstfeest voordat de overname een feit is. Het gaat om een terugblik op ruim honderd jaar Hollands bankieren voor de medewerkers van de divisie Wholesale en hun partners. Voor AWV zal er een soortgelijk traject opgestart worden gezien het feit dat Amsterdam's grootste woningbouwvereniging volgend jaar gaat fuseren met woningbouwvereniging Het Oosten en De Key. Voor Endemol Nederland realiseert Usual Suspects het tweejaarlijkse personeelsfeest. ‘Naast het feit dat we enorm blij zijn met deze grote opdrachten, zullen we iedereen eens laten zien wat er gebeurt als Usual Suspects een merkbeleving neerzet’, aldus creative partner René van Dijk.

Media

Marketing

Economisch