Vakglossy V-style made by VIS

28-08-2008 (09:49) - Bureaus

Over precies één week verschijnt de eerste editie van vakglossy V-Style. Het blad is een initiatief van VMC, een vereniging van vrouwelijke marketing- en communicatie-professionals. Met een bladontwerp van VIS Free Format Communicatie is het bureau deels gezichtsbepalend voor de vakvereniging. In de aanloop tot de ontwerpfase heeft VMC zich georiënteerd op bureaus die de bijzondere opzet en doelen van de vereniging onderschrijven. Met twee VMC-leden kwalificeerde VIS zich ook daarvoor. De doelgroep bestaat vooral uit de 450 leden. Die groep omschrijft VMC als ‘Sterke, stoere, ambitieuze, beetje gekke, sexy/feminiene hoogopgeleide vrouwen tussen de 25 en 45 jaar.’ VIS tekende voor het bladontwerp en voor de naam van het blad. V-Style houdt het midden tussen een lifestyle magazine en een vakblad. Het magazine telt 96 bontgekleurde pagina’s vol verleidelijke, verrassende en verstandige artikelen over lipstick en logo’s. Op 4 september wordt V-Style feestelijk gepresenteerd aan de pers. Meer informatie daarover is te vinden op www.vmc.nl.

Media

Marketing

Economisch