Van Heertum Design verzorgt Bols Foam branding

13-05-2011 (09:25) - Bureaus

Bols Foam, een gepatenteerde noviteit van Lucas Bols en het enige likeurschuim ter wereld, is sinds kort te koop. Het product voorziet onder meer cocktails, mixdrankjes, mousserende wijn, frisdrank, bier, koffie en desserts in een handomdraai van een laag likeurschuim die een kwartier lang stevig blijft. Van Heertum Design (VHD), dat Bols al lange tijd tot de vaste clientèle mag rekenen, tekende voor het ontwerp van de labels, verpakkingen en de complete branding.

Global Brand Manager Bols & Italian Liqueurs Hanneke de Bruijn maakte een bewuste keuze: ‘Wij hebben specifiek voor VHD gekozen voor het ontwerpen van het complete concept van Bols Foam. VHD is erg goed in het vertalen van de kern van het product in een heldere en aantrekkelijke boodschap, creatief design en een professionele begeleiding in de productie fase, met als resultaat zeer kwalitatieve ondersteunende materialen.’

Account Director Rob van Heertum van VHD had meteen door dat Lucas Bols met dit revolutionaire product goud in handen had: ‘Wij werken al lang samen met Bols, maar in dit geval was hun verzoek om de packaging en branding te verzorgen toch erg speciaal. Dat komt natuurlijk omdat het zo’n uniek product is: écht enig in zijn soort. Dat wij mogen bijdragen aan het onvermijdelijke succes van Bols Foam is erg bijzonder.’   


Media

Marketing

Economisch