- 30-04-2025 - Aidem agency verslaat acht bureaus in ICI PARIS ...
- 30-04-2025 - Esther Overmars nieuw in de hoofdjury Effie ...
- 29-04-2025 - HARDER BETTER STRONGER en JUICE voortaan onder ...
- 29-04-2025 - Revolution Ad lanceert interactief ...
- 29-04-2025 - Shuttel zet PR-initiatieven voort met nxt agency
- 29-04-2025 - TEAM LEWIS gaat myPOS helpen groeien in Benelux
- 29-04-2025 - Vitakruid keert terug bij DDB Amsterdam
- 28-04-2025 - Dentsu Creative, Hotel L'Amour en TBWA\NEBOKO ...
- 25-04-2025 - Female Agency Leader Christien van de Sande ...
- 24-04-2025 - Martijn Jaartsveld naar ACE Media als Strategy ...
Media
- 28-04-2025 - Banijay Group mikt op overname ITV
- 23-04-2025 - Nu live: FONK magazine 413 over retail & ...
- 22-04-2025 - Tientallen nepnaaktbeelden van influencers ...
- 17-04-2025 - Publeaks start klokkenluiderscampagne
Marketing
- 29-04-2025 - Fonds Bijzondere Noden Amsterdam verandert in ...
- 28-04-2025 - MediaMarkt lanceert eigen mobiele telefoniemerk
- 27-04-2025 - Consument verkiest koopzondag boven koopavond
- 25-04-2025 - Koningsdag is het nieuwe 1 april
Economisch
- 29-04-2025 - Wibra opent tweede winkel in Frankrijk
- 25-04-2025 - ABN AMRO waarschuwt voor shouldering op ...
- 23-04-2025 - Eerste EU-boetes voor Apple en Meta: €500 ...
- 23-04-2025 - AkzoNobel beter eerst kwartaal dan verwacht