ViaViela naar De Wolven
21-11-2008 (09:58) - Bureaus
Middels een pitch heeft ViaViela, het grootste gastouderbureau van Nederland, het Amsterdamse pr-bureau De Wolven gekozen om een publiciteitscampagne op te zetten. Door het genereren van free publicity gaat De Wolven het merk ViaViela versterken. Doel van de campagne is primair het bekendmaken bij gezinnen en gastouders van de subsidieregeling en het daarbij behorende financiële voordeel.Marcel Verkuijlen, directeur ViaViela: ‘Juist op dit moment is communicatie essentieel voor ViaViela; in 2010 verandert de Wet Kinderopvang en wij willen in 2009 nog duidelijk maken wat de voordelen voor oppas-ouders kunnen zijn. De Wolven is een bureau dat veel ervaring heeft met pr-campagnes, daarom gaan zij ons hierbij helpen.’
ViaViela is marktleider op het gebied van gastouderopvang. In 2005 zagen zij de gunstige mogelijkheden binnen de Wet Kinderopvang voor subsidie voor thuis oppassende familieleden en bekenden. Uiteindelijk heeft dit er tot geleid dat zij nu het grootste gastouderbureau van Nederland zijn met 87 vestigingen door het hele land. Verder werken zij samen met onder andere Jonge Gezinnen, de Opvoeddesk en de Rabobank. Daarnaast heeft ViaViela speciale arrangementen met de GGD en de Belastingdienst Toeslagen en zijn zij initiatiefnemers van het Platform Kwaliteit GastouderOpvang.