VIS heeft Bag in de tas

18-10-2007 (10:16) - Bureaus

Na een uitvoerige bureauoriëntatie heeft Bag Treatment Holland gekozen voor VIS Free Format Communicatie. VIS won de competitie van vier gerenommeerde bureaus op basis van een beter strategisch én creatief inzicht. Bag Treatment Holland (BTH) ontwerpt en produceert hoogwaardige verpakkingslijnen voor bulkproducten zoals diervoeders, potgrond en melkpoeders. Het bedrijf heeft een uitstekende reputatie in de markt en voorziet een flinke internationale groei in de komende jaren. Tot dusver werkte BTH met 2S, dat een creatief communicatieplatform ontwikkelde. VIS maakt van deze basis gebruik voor de ontwikkeling van strategieën voor corporate en marketingcommunicatie. BTH’s marketingverantwoordelijke Willem Lepelaars was vooral gecharmeerd van het pragmatisme van VIS: “Voor de communicatievraagstukken van BTH zijn geen klip en klare antwoorden. VIS heeft direct de vinger op de zere plek gelegd. Waar sommige bureaus bleven steken in theoretische benadering is VIS de enige die een goede visie overtuigend weet te kunnen koppelen aan concrete oplossingen.”

Media

Marketing

Economisch