Vrouwelijke curves beloond

30-10-2007 (10:35) - Bureaus

De vitaliteit van fruitsiroop in combinatie met vrouwelijke rondingen en de 'embossing' van het logo hebben voor een mooie Amerikaanse prijs gezorgd voor WAACS en Mountain Design. De nieuwe blikverpakking voor Karvam Cevitam (HJ Heinz) heeft in zijn categorie de prestigieuze golden Can of the Year award gewonnen. De prijs werd uitgereikt tijdens de canmakers summit 2007 in Chicago (USA). De verpakking werd ontwikkeld door WAACS Consultancy in samenwerking met BR-ND Mountain design en in produktie gebracht door Impress. Met de vorm van de verpakking wordt de vitaliteit en voedzaamheid van het natuurlijke fruitsiropenmerk benadrukt. Met een embossing van het logo als 2e laag over de vrouwelijke curves wordt de autoriteit van het merk nog eens benadrukt. Technisch gezien was de vorm een grote uitdaging voor betrokken partijen. Inmiddels wordt de blikverpakking gebruikt voor diverse varianten van KC en KC Fresh.

Media

Marketing

Economisch