Vrouwen leiden Held van ReclameWeek 2011
13-10-2011 (08:38) - Bureaus
Na de eerste dag van de zoektocht naar de Held van ReclameWeek 2011 staat Jildou van der Bijl, hoofdredacteur van LINDA., met 34 procent tweede dankzij een spontane actie. Op de site van het populaire blad werd gisteren in de loop van de dag opgeroepen om toch maar vooral op Van der Bijl te stemmen. Dat heet democratie.
Baas boven baas is voorlopig een andere vrouw: Barbera Wolvensperger van FHV BBDO met maar liefst 44 procent van de stemmen voert zij de lijst meoneteel aan. Op grote afstand volgen Victor Muller (Saab), Ad Swartjes (voormalig CEO TMG) en Lode Schaeffer (INDIE/ADCN).
De enquete blijft voorlopig online en dus blijven we de vraag stellen: wie is de beste professional in het communicatie- media- en reclamevak? Grijp nu je kans en stem rechtsonder op de homepage op je favoriet uit de voorselectie die de redactie van ReclameWeek Online en Fonk Magazine heeft gemaakt. In de laatste 2011 editie van ReclameWeek online maken we winnaar en runners up van 2011 bekend. En de absolute nummer 1 gaat niet alleen door voor een interview in het eerste nummer van Fonk Magazine 2012, maar prijkt met een beetje geluk ook nog op de cover.
Mijn favoriet voor de titel Held van ReclameWeek 2011 is:
Victor Muller (Saab)
Willem Koch (PostNL)
Lode Schaeffer (Indie en nieuwe voorzitter ADCN)
Arian Buurman (STER)
Diederick Hillenius (Selmore)
Ruud de Langen (Mindshare)
Barbera Wolfensberger (FHV)
Pietro Tramontin (DDB)
Bas Engels (TBWA\NEBOKO)
Bas van Berkestijn (Woedend!)
René Repko (Hema)
Susan Smit (schrijver en 'totem' van onder meer Wakker Dier)
Ad Swartjes (voormalig CEO Telegraaf Media Groep)
Jildou van der Bijl (LINDA.)
Jeff Kling (executive creative director W+K)
Jan Müller (ReclameArsenaal)
Jim Stolze (TEDxAmsterdam)
Femke Schavemaker (Lost Boys LBi)
Peter van Leeuwen (ETCETERA)
Frans Blanchard (ex-VEA)