Wend geeft Sellaband make-over

17-11-2008 (09:37) - Bureaus

Sellaband, de ‘online platenmaatschappij’ waar muziekliefhebbers kunnen investeren in een artiest of band naar keuze, is actief in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Vanaf 1 december komen de Verenigde Staten daar nog eens bij. Om deze stap extra succesvol te laten zijn, heeft Sellaband interactief bureau Wend uit Amsterdam gevraagd om hun gehele website te voorzien van een redesign. Johan Vosmeijer, mede-oprichter en CEO van Sellaband: ‘De uitrol naar de Verenigde Staten moet natuurlijk succesvol verlopen. De eerste indruk is daarbij erg belangrijk. Van ander werk van Wend weten we dat ze niet alleen mooie designs maken maar ook op technisch vlak een uitstekende partner zijn.’ Na livegang van het nieuwe design (wat tegelijk met de uitrol in Amerika op 1 december gaat gebeuren) zal Sellaband dan ook samen met Wend kijken naar nieuwe functionaliteiten en verdere doorontwikkeling van www.sellaband.com. Ook voor toekomstige crossmediale campagnes zal Sellaband gebruikmaken van de diensten van Wend.
 
Interactief bureau Wend uit Amsterdam bouwt corporate websites, ontwikkelt campagnes, realiseert interactieve applicaties en ontwerpt huisstijlen. Wend werkt voor verschillende A-merken, ambitieuze MKB-klanten en andere (reclame)bureaus. Klanten zijn onder andere Pearle Opticiens, Alex Beleggersbank, Sdu Uitgevers en KlasseTV van KPN.

Media

Marketing

Economisch