WWAV lijft TvZ in

21-01-2008 (09:50) - Bureaus

WWAV ‘Marketing & Communication for the non profit sector’ heeft TvZ interactive in Eindhoven toegevoegd aan de bedrijfsactiviteiten. Omnicom-bureau WWAV ondersteunt A-merk-organisaties in de charitatieve, onderwijs-, zorg- en cultuursector. Met de acquisitie van TvZ wordt voorzien in de groeiende vraag naar online toepassingen. Managing director Fons van Rooij: ‘TvZ is vooral sterk in design en internettechniek,  WWAV in het multichannel genereren van respons voor non-profit-organisaties met omvangrijke achterbannen. Samen vormen we nu een bureau met ruim 70 fte’s.’ Voor de commerciële klanten van TvZ waaronder Heineken, Hans Anders, Yamaha Motors Europe, Van der Most Bedrijven en Heras verandert er niets. ‘Know how van WWAV op het gebied van werving en behoud van klanten biedt zelfs nieuwe aanknopingspunten’, aldus Teunissen.

Media

Marketing

Economisch