XCJ eerste chattende reclamebureau

25-08-2008 (09:55) - Bureaus

Via de website www.xcj.nl van reclameproductiebureau XCJ (uitspreken als ‘Ik Zie Je’), is het nu mogelijk om door middel van een unieke (zakelijke) chattoepassing direct contact te maken met één van de medewerkers. Wachten op een antwoord is niet langer aan de orde, want bij het 'Reclame Chatten' is een antwoord binnen enkele minuten gegarandeerd. Iedereen kan gebruikmaken van de 'Reclame Chat'. Wat te denken van een informatief gesprek, een kennismaking of wat voor een vraag dan ook. Wordt er een bericht verstuurd, dan is het antwoord snel en duidelijk zichtbaar. Zelfs meekijken via de webcam is mogelijk. Ideaal voor bestaande relaties die snel een conceptontwikkeling willen bekijken en/of bijsturen.

Hyves
Chatten is niet nieuw, bekend is het chatten via MSN of via Hyves. Het zakelijk chatten wordt nog maar bij enkele bedrijven toegepast. (reclameproductiebureau XCJ is het eerste reclamebureau dat zakelijk chatten toepast) en in de nabije toekomst nemen deze communicatievormen alleen maar toe. Het is een snelle en makkelijke manier om te communiceren met bestaande en nieuwe relaties. Overigens is chatten al volledig geaccepteerd en wordt het veelvuldig toegepast door de huidige generatie.

Media

Marketing

Economisch