Zes bureaus maken Hi Society

15-09-2008 (10:15) - Bureaus

Een verborgen boodschap in commercial, dat is de nieuwe gimmick van KPN. In de commercial van Hi Society zitten een aantal 06-nummers verborgen. De nummers zijn onderdeel van een interactief spel. Het filmpje van Hi, ’Welkom bij de Hi Society’, is onderdeel van een grote landelijke campagne. Het doel is om mensen te vertellen waar de Hi Society nu eigenlijk voor staat en is een mentaliteitscampagne en niet, zoals we gewend zijn van Hi, om een nieuw product of dienst aan te prijzen. Het bijzondere aan de commercial ‘Welkom bij de Hi Society’ is dat het de eerste interactieve commercial is die Hi maakt. Om hun ‘Hi Society’, alle gebruikers van Hi, erbij te betrekken, zit er een verborgen boodschap in de commercial. Er zitten een aantal 06-nummers in die men moet zoeken. Als je ze vindt en belt, maak je kans op een prijs en dat is een exclusief Hi V.I.P. membership. Om ze te vinden, moet je wel goed zoeken. En omdat dat op tv of in de bioscoop nogal moeilijk gaat, staat de commercial drie (of vier) weken op hi.nl waar je hem op hoge resolutie zo vaak als je wilt kan bekijken. www.hi.nl/hisociety. Aan het project werkte een groot aantal bureaus mee, namelijk FHV BBDO, Van Wanten ETCETERA, Lost Boys, Red Urban, X-Ingredient en Skybox. De commercial is te zien via: 
http://www.youtube.com/v/PrSyonLUd9k

Media

Marketing

Economisch