Zilveren Leeuw voor Lowe/Draftfcb

23-06-2009 (09:48) - Bureaus

Lowe/Draftfcb: Zilver. 2009: Brons. De eerste Leeuwen voor Nederland zijn binnen. Lowe won in de categorie Promo, 2009 in de categorie Direct. Zoals verwacht was het de campagne voor de Amsterdamse bioscoop De Uitkijk (Upload Cinema) waarmee Lowe/Draftfcb hoge ogen gooide op het reclamefestival in Cannes. 2009 won de Bronzen Leeuw voor de personeelswervingsactie ‘Abode CS4’. In de categorie PR won geen enkel Nederlands bureau een Leeuw.

Meer nieuws uit Zuid-Frankrijk: zeven Nederlandse inzendingen staan op de shortlist van de Cyber Lions. In de categorie Design staat 1 inzending op de lijst.

Cyber:

* 2009: Zonneradar voor Heineken
* Euro RSCG 4D: From Sweden with Löv voor Volvo
* Tribal DDB: Cinema 21:9 voor Philips
* Skipintro: For the love of God voor het Rijksmuseum
* ACHTUNG! (2): Volkswagen Services en Parkassist voor Volkswagen
* Ubachs Wisbrun/JWT: Kit Kat Jesus voor Kit Kat


Design:
* Dietwee: The way things are voor Insinger de Beaufort

 


Reacties

Bron: Adformatie.
Susanne van Nierop @ 23-06-2009 09:57 uur

Media

Marketing

Economisch