Zomerse stunt NIVEA en Usual Suspects
03-07-2009 (09:50) - Bureaus
De opdracht: demonstreer NIVEA SUN Invisible Protection Spray op een opvallende manier op plaatsen waar van de zon genoten kan worden. Niet alleen op het strand, maar ook op terrasjes, stadsparken en evenementen is het belangrijk om je goed in te smeren, zodat je heerlijk onbezorgd van de zon kunt genieten.
Omdat er geen samples van het nieuwe product beschikbaar waren, ontwikkelde Usual Suspects de NIVEA SUN Busters. Een team snelle meiden dat je met NIVEA SUN Invisible Protection insmeert op plaatsen waar je er even niet aan dacht om je zonnebrandolie mee te nemen. Ze zijn bewapend met uitvergrote flessen NIVEA SUN Invisible Protection en munitiebanden vol gewone flesjes waarmee ze sprayen op terrasjes, stadsparken en evenementen. Tevens geven de meiden advies over de keuze van de beschermingsfactor passend bij de huid.
Op deze manier kan iedereen het nieuwe product zien, ruiken en ervaren op onverwachte plaatsen zonder dat er samples uitgedeeld hoeven worden. Een kortingsbon biedt korting op de aanschaf van een fles NIVEA SUN Invisible Protection bij het Kruidvat, om gelijk een koppeling naar de winkelvloer te hebben en de probeeraankoop te stimuleren.
De NIVEA SUN Busters auto is snel en flexibel inzetbaar en kan op de meest lastige terreinen gemakkelijk uit de voeten. Hierdoor is het niet nodig om voor de grote hoeveelheid activatie-momenten kostbare vergunningen aan te vragen: voor je het weet is het team weer op weg naar de volgende plek opgewarmde zonaanbidders.
Bureau: Usual Suspects
Campagne: NIVEA SUN Busters
Medium: Live activatie (NIVEA SUN Busters Jeep, promoteam, kortingsbonnen)
Merk: NIVEA SUN Invisible Protection
Branche: Huidverzorging
Concept: Usual Suspects
DTP: Karin Duivenman
Fotografie: Rob Schreuder
Productie: Cineset, SDK Events
Account: Usual Suspects
Klant: Ellen van Lemmen Manager Communication Services Beiersdorf N.V.