Eerste campagne van Zuivelhoeve X CMN van start: Hollandse Weken

Eerste campagne van Zuivelhoeve X CMN van start: Hollandse Weken

02-10-2025 (10:31) - Campagnes

Zuivelhoeve heeft gekozen voor Creative Media Network (CMN) als nieuw bureau voor de ontwikkeling en productie van marketingcampagnes. De eerste samenwerking is inmiddels zichtbaar: de campagne Hollandse Weken is live in print, online en instore.

De campagne viert alles wat typisch Hollands is: smaak, trots en vakmanschap, perfect passend bij het karakter van Zuivelhoeve én de werkwijze van CMN.

Helder verhaal

"We zijn ontzettend trots dat Zuivelhoeve voor ons heeft gekozen als hun nieuwe bureau," zegt Doeke de Steur, Managing Director van Creative Media Network. "Het is een merk met karakter, passie en een helder verhaal, precies het soort samenwerking waar wij energie van krijgen."

Ook aan klantzijde is er enthousiasme over de samenwerking: "CMN schakelt snel, denkt proactief mee en weet onze merkwaarden op een frisse, toegankelijke manier tot leven te brengen," aldus Marcus Husselman, Commercieel Manager bij Zuivelhoeve. "De Hollandse Weken is een mooie eerste stap en wat ons betreft het begin van een langdurige samenwerking."

De campagne is van strategie tot uitvoering ontwikkeld door het team van CMN in Haarlem. Creatie, design, fotografie, content en productie vonden volledig in-house plaats, in nauwe samenwerking met het team van Zuivelhoeve.