Huntsman Building Solutions brengt schuimspuitisolatie aan de man met publiekscampagne

11-10-2023 (15:55) - Campagnes

Huntsman Building Solutions (HBS), een bedrijf in spuitschuimisolatie, kiest Progress Communications voor een grootschalige campagne in België en Nederland. 

De 360°-marketingcampagne heeft als doel de merkbekendheid van Huntsman Building Solutions te vergroten en de productvraag onder huiseigenaren te stimuleren door hen te informeren over de voordelen van spuitschuimisolatie.

Van begin tot eind

De tv-commercial "Iedereen voelt zich thuis in een warm huis" is deze week live gegaan en wordt ondersteund met print- en digitale advertenties, een out-of-home aanpak, een sociale media campagne en een PR-strategie. Progress Communications is, in samenwerking met het marketingteam van HBS, verantwoordelijk voor het hele proces: van de ontwikkeling van de (pre)campagne tot het uitvoeren via de verschillende communicatiekanalen. 

Informeren

In samenwerking met deze experts rolt Progress Communications en het marketingteam van HBS een marketing- en PR-campagne uit dat zich voornamelijk richt op huiseigenaren die willen genieten van een comfortabel en warmer huis en tegelijkertijd hun energierekeningen willen verlagen

"Om onze merkbekendheid te vergroten en de verkoop in België en Nederland verder te stimuleren, hebben we begeleiding en ondersteuning nodig van een gespecialiseerd lokaal bureau om ons te begeleiden bij alle marketing- en communicatieaspecten.'' aldus Elizabeth Lalli-Reese, General Manager, EMEA & Global Vice President, Risk Management & HR bij HBS.