Intertoys' nieuwe merkcampagne wil iedereen aan het spelen krijgen
Op de allereerste International Day of Play lanceert Intertoys de nieuwe 360-graden merkcampagne 'Go Play'. Het doel van de campagne is iederaan aan het spelen krijgen, want 'spelen is het leukste wat er is'.
De merkgerichte campagne zal zichtbaar zijn op TV, radio, bioscoop, online video, social, print en outdoor. Om de veelzijdigheid van spelen te benadrukken wordt gedurende de looptijd de campagne continu doorontwikkeld en aangepast op seizoenen en relevante (feest)dagen.
Voor deze campagne, gebaseerd op de eerder geïntroduceerde merkpositionering, hebben intertoys en creatief bureau Vlimse wederom de handen ineen geslagen. Met deze merkcampagne versterkt Intertoys haar positionering als dé speelgoedspecialist en zet de volgende stap in haar missie om iedereen zo veel, vaak en lang mogelijk aan het spelen te krijgen. De campagne draait om spelen in de breedste zin van het woord: van actief bewegen en klimmen in bomen, tot ontspannen en tot rust komen met een speelboek in bed.
Celvin de Bie, Head of Marketing bij Intertoys, vertelt dat het een grote en spannende stap is om de eerste meerjarige campagne te lanceren: "We hebben de afgelopen twee jaar enorm veel gedaan om ons merk weer op de kaart te zetten en zijn toe aan deze volgende stap. Voor ons gaat spelen veel verder dan alleen plezier maken. Door te spelen leren we onszelf beter kennen, maken we nieuwe vrienden en brengen we generaties samen. Het is een universele taal voor iedereen."
Jeroen de Wit, creatief producent bij Vlimse: “We hebben een aanstekelijke, oprechte en gevarieerde kinderwereld neergezet. Het moet voor jong en oud een speels duwtje in de rug zijn om vaker het plezier van spelen op te zoeken.
Kijk hier de nieuwe TV-commercial: