Lexus lanceert nieuwe campagne

01-06-2023 (13:16) - Campagnes

Na afronding van een uitgebreid strategisch en creatief traject wordt vandaag de nieuwe Lexus merkcampagne gelanceerd. Hierin staat geen nieuwe auto centraal, maar het moment waarop de hoofdpersoon zich realiseert wat de meest waardevolle invulling is van zijn tijd.

De vakmensen van Lexus nemen de tijd voor elk detail in en rond de auto, waardoor jij als klant het beste uit elk moment van jouw kostbare tijd kunt halen. De campagne titelt daarom af met: Weet wat van waarde is. Lexus. In de tag-ons, online en bij de dealers zie en ervaar je vervolgens op welke waardevolle manieren Lexus daar extra invulling aan geeft.

Credits

Opdrachtgever Lexus Nederland:
Stefan Kleinrouweler, Luuk Maes, John de Wit, Kevin Adams, Martijn van de Ven
Strategie en creatie: DDB Amsterdam
Regie en filmproductie: Pink Rabbit, Rogier Hesp
Edit: MRTN
Post productie: Crabsalad
Muziek: Jorrit Kleijnen
Sound: Public Audio