Nieuwe MADE-campagne: een hotelnacht met je huisdier

29-09-2022 (12:34) - Campagnes

Ter ere van Wereld Dierendag heeft Hotel Pistache in Den Haag in samenwerking met MADE en Barts Boekje hun de royal suite omgetoverd tot een paradijs voor zowel mensen als huisdieren. In de campagne worden de nieuwe huisdierproof-interieurartikelen van MADE gebruikt.

De royal suite waar mensen met hun huisdier kunnen overnachten, is ingericht met items van MADE. Van dekens tot design-hondenmanden en een complete slaapbank voor huisdieren. Reserveren kan op aanvraag en op basis van beschikbaarheid. Uiteraard gaat deze campagne niet alleen over een nacht met je huisdier in een hotel slapen, maar het gaat vooral om de nieuwe lijn producten die MADE in hun assortiment heeft.

MADE speelt met deze campagne in op de constateringen uit een trendrapport over mensen en hun huisdieren dat het interieurmerk binnenkort publiceert.

Huisdieren als volwaardig persoon

Er wordt flink wat tijd, geld en emotionele energie in huisdieren gestoken. Veel mensen zien hun huisdier als volwaardig persoon en een echt onderdeel van het gezin. Een huisdierenverzekering wordt tegenwoordig al samen met huisdierenverlof en een toelage voor hondendagopvang in secundaire arbeidsvoorwaarde opgenomen. Diervriendelijke kantoren worden steeds normaler.

In het trendreport dat MADE binnenkort publiceert, wordt voorspeld dat toekomstige huisdiereigenaren meer dan ooit op zoek zullen gaan naar woningen, meubels en thuisdiensten die prioriteit geven aan het welzijn van hun huisdier. En dit gaat verder dan hun eigen huis. Steeds vaker ontstaat ook de behoefte aan een diervriendelijke AirBnB of hotelkamer.