
RAAK laat ouders weer kind zijn met nieuwe campagne
Limonademerk RAAK lanceert met Natwerk een nieuwe merkcampagne die ouders inspireert om hun innerlijke kind te omarmen. De boodschap? Dat is niet raar... Dat is RAAK!
De nieuwe merkcampagne zetten Natwerk en RAAK de gedachte voort die drie jaar geleden werd ingezet: het omarmen van je innerlijke kind. In de films wordt op speelse wijze het gevoel van RAAK tot leven gebracht. Want wat voor volwassenen misschien gek lijkt, is voor kinderen de normaalste zaak van de wereld.
Barend Stegeman, creative director van Natwerk: 'Je rolt niet zomaar meer een heuvel af of klimt in een boom. Maar voor je kinderen is dat juist RAAK. Door ons innerlijke kind te omarmen, versterken we de band met hen. Dit is de kern van de nieuwe merkcampagne, die we naast TVC’s ook met activaties tot leven brengen, zodat ouders volop inspiratie krijgen om weer mee te spelen.'
Lijst die niet verveelt
Naast de campagnefilms wordt het concept versterkt met ‘100 dingen vóór ze groot zijn’: een lijst vol activiteiten en winacties die ouders kunnen doen voordat hun kinderen groot zijn. Denk aan een gekke-kleding-modeshow of een ninja-parcours.
Deelnemers maken kans op unieke prijzen, zoals een luchtballonvaart of een bezoek aan Burgers’ Zoo. De lijst is digitaal beschikbaar en kan ook geprint worden, zodat ouders altijd inspiratie hebben voor leuke activiteiten in en rondom het huis. Influencers helpen mee om de campagne onder de aandacht te brengen.
Eva Dickmann, Brand Manager van RAAK: 'Bij RAAK willen we ouders aansporen om mee te doen in plaats van alleen toe te kijken. Even de dagelijkse routine loslaten en plezier maken met je kinderen, want de tijd vliegt voorbij en voordat je het weet zijn ze groot. De lijst vol inspiratie zorgt voor het maken van herinneringen die je niet snel vergeet, zo maak je kleine momenten samen groot; precies zoals kinderen dat doen.'
Credits
Klant: RAAK (united softdrinks)
Bureau: Natwerk
Productie: UhU Productions
Producer: Pam van Praag
Regie: Henk Loorbach
Sounddesign: Postoffice
Edit offline: Lisette van der Lee (Editors)
Grading: Bart Voorsluis
CGI: Marc van Oene
Edit online: Miguel Smit
100 dingen vóór ze groot zijn
Design: Job de Vogel
Collages + animatie + audio design: Niek - Studio Liftmuziek