Zandbeek lanceert campagne voor Bruynzeel cosmetic homecare

23-08-2024 (10:44) - Campagnes

Uit onderzoek blijkt dat een opgeruimd huis voor de meeste Nederlanders bijdraagt aan hun geluk. De populariteit van de ‘aesthetic cleaning’-trend op social media, met miljoenen posts op TikTok alleen al, bevestigt dit beeld.

Bruynzeel cosmetic homecare speelt hierop in met een user generated content-campagne rondom de #sundayreset. Want zondagen zijn natuurlijk hét moment voor een reset van je huis én jezelf. Met de nieuwe campagne geeft Bruynzeel invulling aan haar merkbelofte ‘Is van je huis houden’.

Influencers brengen Bruynzeel tot leven

Om de campagne tot een succes te maken, ging Bruynzeel een samenwerking aan met de populaire content creators Robin Pakvis, Yasemin Aydin en Tanja Sanders. Deze creators gebruiken op hun eigen unieke manier de Bruynzeel-producten. Van inspirerende video’s tot praktische tips, zij laten zien hoe je kunt genieten van het schoonmaakritueel op zondag.

Jasper van Zandbeek: "In de felle strijd om aandacht op social media is het noodzakelijk om direct op te vallen. Met deze campagne zijn we erin geslaagd om het Bruynzeel gevoel in korte tijd over te brengen bij de doelgroep. Door de inzet van content creators brengen we de Bruynzeel-producten van het scherm naar de huiskamer van de consument.”

In het verlengde van de user generated content-campagne is een mediapartnership aangegaan met &C en een schapactie ontwikkeld voor Albert Heijn. De campagne loopt tot oktober.

Credits

Opdrachtgever: Bruynzeel cosmetic homecare
Bureau: Zandbeek
Creators: Robin Pakvis, Yasemin Aydin en Tanja Sanders
Media: Brandwebbing