RA*W op creatieve vlucht naar Cannes met Matt Sleeps

RA*W op creatieve vlucht naar Cannes met Matt Sleeps

13-06-2025 (13:11) - Cannes

De creatieve pitch van RA*W's uitverkochte Cannes Summer Course vindt dit jaar niet in de trein, maar het vliegtuig plaats. Zondagochtend verzamelen de toptalenten op de Amsterdamse luchthaven, waar een First-Class pitchomgeving klaar staat. In duo's gaan de talenten aan de slag met een uitdagende briefing van Matt Sleeps.

Joep Verbunt van Matt Sleeps: "Bij Matt Sleeps geloven we in de kracht van dromen, en dit initiatief sluit daar perfect bij aan. We geven jong talent graag een podium op een van de meest toonaangevende marketingfestivals en kijken uit naar concepten die ons wakker schudden en allesbehalve slaapverwekkend zijn."

Van de eerste brainstorm met panorama-uitzicht, via de rij bij het boarden, tot op grotere hoogtes na take-off: de creatieve talenten hebben tot aankomst in Cannes de tijd om hun concepten volledig uit te werken. Met deze intensieve creatieve marathon toont RA*W opnieuw aan dat elke soort reis een kans is voor creativiteit.

De keuze voor het vliegtuig komt niet zomaar uit de lucht vallen. Door een combinatie van factoren was vliegen dit jaar de beste optie. Maar zoals altijd draait het bij RA*W om het benutten van het moment: van take-off tot touch down verandert de vlucht naar Cannes in een hoogvliegende, non-stop creatieve sessie.

Pitchen bij RTL Beach

Wat vleugels krijgt tijdens de reis, landt uiteindelijk op maandag op het podium van RTL Beach. Want daar met hun voeten in het zand en hun ideeën op scherp pitchen de duo’s hun concepten live voor de klant en jury.

Marco Gijsen, Director ALLY bij Ad Alliance en één van de juryleden: "Ik verheug me enorm op de live pitches van de volgende generatie creatieven op ons mediterrane podium. Van Schiphol naar RTL Beach - dat is pas een creatieve journey die bij Cannes past."