Tweede dag Cannes levert 13 Nederlandse nominaties op
18-06-2019 (09:28) - Cannes
Nederland sleept vandaag 13 nominaties binnen. Dat zijn er iets minder dan in de eerste reeks, waar er 19 nominaties gepakt werden. De winnaars in de categorieën Creative Data, Creative Strategy, Direct, Media, PR, Social & Influencer worden morgenavond bekendgemaakt.
De Nederlandse nominaties van vandaag:
Creative Data
Car-2-Bike - Veloretti - G-Unit Amsterdam
Snelweg sprookjes - Volkswagen - Isobar, Achtung!
Direct
We Are an Airline - KLM Royal Dutch Airlines - DDB Amsterdam
Car Commercial to Go - Centraal Beheer - DDB Amsterdam (Circus Family, Mindshare)
Media
Gumshoe (2x)- Amsterdam Metropolitan Area - Publicis
We Are an Airline - KLM Royal Dutch Airlines - DDB Amsterdam
Car Commercial to Go - Centraal Beheer - DDB Amsterdam (Circus Family, Mindshare)
PR
Oceans Week (2x) - Ab Inbev - Wieden + Kennedy Amsterdam
The Biggest Secret Diet - Albert Heijn en Diabetesfonds- TBWA\NEBOKO Amsterdam
Social & Influencer
Awaken the Phantom - Nike Football - Wieden + Kennedy Amsterdam
Car Commercial to Go - Centraal Beheer - DDB Amsterdam (Circus Family, Mindshare)
Geen nominaties
Nederland heeft geen nominaties in de categorie Creative Strategy.
Bekijk hier de nominaties van gisteren.