The Swapshop; 'We doen het heel erg sàmen'
In de serie Challenger Stories vertellen Nederlandse brandowners, marketeers en ondernemers die genomineerd zijn bij Coolest Dutch Brands in korte video's over de challenges waarvoor hun organisatie zich ziet geplaatst en hoe zij daarmee in positieve zin omgaan. In deze aflevering: The Swapshop.
The Swapshop is de vierde nominatie bij Coolest Dutch Brands 2023. Je kunt er kleding inwisselen voor swaps (punten) die korting opleveren voor de kledingcollectie. Co-founder Monique Drent denkt dat zij samen met partner Laura Suijkerbuijk, het merk flink kan groeien met inzet van de juiste marketing. In deze nieuwe aflevering in de reeks Challenger Stories vertelt ze hoe ze dat denken te gaan doen.
'Met een fysieke winkel trek je heel veel mensen naar je toe. We zien dat mensen er gewoon heel blij van worden'
Het hele verhaal lezen
Meer weten dan de vlog biedt? Ook in print en digitaal kun je het verhaal van The Swapshop lezen in Fonk magazine 361. Heb je geen abonnement? Koop in onze webshop een los exemplaar van deze editie!
Challenger Stories maakt FONK magazine in samenwerking met iO Campus Amsterdam.