Businessvrouwen introduceren RockstarsOnly

08-03-2012 (09:00) - Economisch

Internationale vrouwendag. Vier business vrouwen uit de wereld van media en marketing introduceren RockstarsOnly. De doelstelling van dit exclusieve netwerk van ondernemers: Samen de economie veranderen door compromisloos en passievol zakendoen.
 
In antwoord op de crisis ontwikkelde Ingrid Tappin met haar partners 5 nieuwe P’s voor het bedrijfsleven: People, Passion, Personality, Purpose & Performance. Op basis van deze strategie zetten zij een beweging in gang die ondernemers in staat stelt levens te veranderen en daarmee de economie.
 
Volgens Tappin komt Nederland de crisis pas te boven als mensen zich gaan beseffen dat we in een 'betekeniseconomie' leven. ‘In de oude economie ging het om het binnenhalen van de grote deals. Vandaag de dag moet je zelf 'een big deal' zijn. Imago en identiteit zijn één. Je kunt je niet meer verschuilen achter een gaaf logo. En de overheid gaat het ook niet regelen. Wie jij bent en waar je als ondernemer voor staat is belangrijker dan ooit. En daarin zijn authenticiteit en betekenis maatgevend.’
 
De vier vrouwen vergelijken ondernemers met rockstars. Zij geloven dat succesvolle ondernemers de beste versie van zichzelf laten zien. Een echte personality is krachtig en kwetsbaar tegelijk. Een ondernemer die waardevolle relaties bouwt vanuit passie wordt door de 'fans' beloond voor de performance. ‘Om alles te krijgen wat je wilt, moet je het lef hebben alles te geven wat je hebt. Je moet als ondernemer een rockstar durven zijn,’ aldus Tappin.
 
RockstarsOnly, The Life Changing Business Network is opgericht door Ingrid Tappin: personal business specialist en lifestyle expert. Het team bestaat verder uit Sabine Schoorl – business performance specialist, voorheen adjunct- directeur bij Heddes Bouw; Mylène Gordinou de Gouberville – personal branding specialist, presentatietrainer en NTR televisiepresentatrice en Hesther Jolly – storytelling specialist en communicatie manager bij Discovery Networks.

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Marketing