Honderd nieuwe aandeelhouders voor schoenenmerk Filmore
Binnen twee dagen na de ludieke lancering van Filmore heeft het nieuwe schoenenmerk honderd aandelen weggegeven. Daarmee is de lanceringslijn 'The First One Hundred' direct uitverkocht.
Met elk paar schoenen ontving de klant een klein aandeel van het merk. "We geloven in het betrekken van onze klant bij het merk en cree¨ren op deze manier een community rondom onze schoenen", aldus Coco Kling, brand director van Filmore, over de campagne.?
Met de lancering van Filmore en de introductie van hun eerste drie schoenenmodellen - Etna, Saba en Hierro - heeft het merk enthousiaste reacties ontvangen. De eerste honderd klanten werden beloond met aandelen in het merk, wat heeft geleid tot een snelle uitverkoop van deze unieke kans.?
Coco Kling, benadrukt het belang van deze geslaagde campagne: "We zijn blij met het succes van onze lanceringscampagne en bedanken alle klanten die mede- aandeelhouder van Filmore zijn geworden. We zullen blijven streven naar innovatie en duurzaamheid, in samenwerking met onze klanten."
Filmore - The First One Hundred from UMFANG Creative Agency on Vimeo.