Kinly introduceert hybride werkruimtes op abonnementsbasis

12-01-2022 (11:27) - Economisch

Kinly, provider van online samenwerkingsmiddelen, komt de groeiende vraag naar hybride werkruimtes tegemoet met de nieuwe dienst Kinly Rooms. Dit is een abonnement op online vergaderruimtes met 24/7 service om te zorgen dat alles altijd werkt en beschikbaar is. Hiermee is de aanschaf van apparatuur niet nodig en vermijden organisaties reparatiekosten. Met Kinly Rooms zijn organisaties voor een vast bedrag per maand verzekerd van ruimtes met alle benodigde audiovisuele apparatuur om online te vergaderen en samen aan een project te werken.
 
Bastiaan van der Salm, marketing manager bij Kinly: ‘Nu we steeds vaker één of meerdere dagen per week thuis werken is de behoefte aan betere middelen voor online samenwerken toegenomen. We voelen de fysieke afstand, en dat vormt een hindernis tijdens het samenwerken. Ook verliezen we vaak kostbare tijd doordat we niet weten hoe de apparatuur werkt. En dat is zonde.’ Kinly Rooms bieden hierbij een oplossing. Alles is van A tot Z binnen 4 weken geïnstalleerd. Bastiaan van der Salm: ‘We bieden twee opties aan: gestandaardiseerde ruimtes en op maat gemaakte ruimtes. De gestandaardiseerde ruimtes zijn van alle audiovisuele gemakken voorzien. Door de lay-out van de ruimtes staat iedereen gelijk aan elkaar en is de fysieke afstand niet voelbaar. Als er aanvullende wensen zijn, bijvoorbeeld voor specifieke apparatuur, kunnen we die op maat leveren.’
 

Over Kinly

Kinly is wereldwijd provider van online samenwerkingsmiddelen, diensten en support. Ze brengen mensen en technologie samen om de productiviteit te verbeteren, waar het werk ook gebeurt. Met ruim 20 jaar ervaring in de AV- en videoconferencing-industrie en kantoren in oner meer de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk & Ierland, Noorwegen, Nederland, Hong Kong, Singapore en India is het een van de grootste spelers op de markt. 

Bureaus

Media

Marketing