Nestor neemt Uitzendbureau 65plus over en wordt grootste uitzender voor senioren

Nestor neemt Uitzendbureau 65plus over en wordt grootste uitzender voor senioren

31-08-2023 (10:35) - Economisch

Nestor, uitzendgroep en marktleider in België en gespecialiseerd in vijftigplussers en gepensioneerden, heeft de Nederlandse marktleider en sectorgenoot Uitzendbureau 65plus overgenomen van investeringsmaatschappij Venturion.

In 2020 trad Nestor toe in de Nederlandse markt met de overname van uitzender ErvarenJaren. Nu komt daar Uitzendbureau 65plus bij. Met deze strategische stap is Nestor de grootste bemiddelaar voor vijftigplussers en AOW-gerechtigden in de Benelux geworden. De nieuwe combinatie is samen op weg naar een jaaromzet van 30 miljoen euro. De ambitie is om in de komende jaren het succesverhaal verder Europees uit te bouwen.

De missie van Nestor is om aan te tonen dat er op werken geen leeftijd hoeft te staan. Nestor gelooft dat seniore werknemers een belangrijke rol spelen in de hedendaagse arbeidsmarkt, die steeds dynamischer en krapper wordt. Met de overname van Uitzendbureau 65plus krijgen werkgevers toegang tot de grootste database in de Benelux met werkzoekende senioren.

Mathieu Vandenhende & Nicolas Moerman, oprichters van Nestor: “Wij zijn enorm enthousiast over het mooie verhaal dat 65plus in Nederland aan het schrijven is. 65plus is sinds 1975 een sterk merk, met trouwe klanten en bovenal een topteam. Wij vinden het fantastisch dat we hieraan mogen meebouwen! We kijken er dan ook heel erg naar uit om met 65plus te blijven groeien en het verschil te maken.”

Ingrid van der Wiel-Lingeman, algemeen directeur van Uitzendbureau 65plus: “Uitzendbureau 65plus ziet in Nestor de ideale partner om versneld een sterke groei te realiseren in een tijd waar er veel vraag is naar ervaren kandidaten. Wij zijn zeer enthousiast om nu onderdeel te mogen zijn in de realisatie van de Europese groeiambitie van Nestor. Samen geloven wij als geen ander in de ongekende mogelijkheden van deze ‘gouden generatie’ voor de Belgische en Nederlandse arbeidsmarkt.”

 


Bureaus

Media

Marketing