Raucher aan het roer bij TomTom

19-09-2012 (08:43) - Economisch

TomTom benoemt Gary Raucher tot Senior Vice-President Marketing voor de consumentenmarkt. In zijn nieuwe functie is Raucher verantwoordelijk voor het managen van het TomTom-merk en alle consumentgerelateerde marketing- en communicatieactiviteiten wereldwijd. Raucher legt verantwoording af aan Corinne Vigreux, Managing Director van de consumententak van TomTom.
 
Raucher werkte hiervoor bij Philips, waar hij Vice-President en Head of Brand & Communications was binnen de consumentenlifestyledivisie. In de negen jaar die hij bij dit bedrijf werkzaam was, droeg hij verantwoordelijkheid voor de efficiëntie en effectiviteit van de wereldwijde marketingcommunicatie. Hij gaf leiding aan de transformatie van consumentencommunicatie, verjongde het merk en ontwikkelde de 'sense and simplicity'-slogan. Bij Philips won hij elf Cannes Lions-awards, waaronder twee opeenvolgende keren een Grand Prix-award.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Marketing