11 nieuwe leden voor DDMA in eerste kwartaal 2022

12-04-2022 (11:44) - Marketing

DDMA zet haar groei ook in 2022 door. In de eerste drie maanden van het jaar verwelkomde de branchevereniging voor datagedreven marketing, service en sales 11 nieuwe leden. Onder meer KNVB, Unicef en Univé sloten zich aan.
 
Ook de volgende organisaties kozen in het eerste kwartaal van 2022 voor een DDMA-lidmaatschap: Hof Promotion, iO, Portbase, United Direct Marketing Services, C2B, Prappers, Trybes en Blue Field Agency. In totaal heeft de branchevereniging nu meer dan 350 organisatieleden.
 
Diana Janssen, directeur van DDMA: "Er speelt ontzettend veel in ons vakgebied, op juridisch, technologisch en maatschappelijk vlak. Veel organisaties zijn op zoek naar antwoorden en kennisuitwisseling en dat vinden ze bij onze vereniging. Ik ben blij dat ook dit kwartaal weer een grote groep adverteerders en bureaus uit diverse sectoren – van sport tot scheepvaart – zich bij DDMA hebben aangesloten."

Bureaus

Media

Economisch