3 steden, 3 bloggers, 3 belevingen
07-08-2014 (07:53) - Marketing
CheapTickets.nl probeert het met een nieuw marketingconcept: 3 steden, 3 bloggers, 3 belevingen. Drie bloggers op het gebied van Fashion & Lifestyle gaan deze zomer in drie verschillende Europese steden op zoek naar inspiratie, verborgen hotspots, unieke belevingen en waardevolle tips voor vakantiegangers.
Dit in nauwe samenwerking met Fashiolista Agency, een creatief influencer bureau. De drie influencers zijn Leroy Aznam, Lizzy van der Ligt en Anna de Buck. Zij bezoeken Kopenhagen, Lissabon en Ibiza.
‘Voor ons is dit een interessante manier om nieuwe doelgroepen te bereiken’, aldus Raymond Vrijenhoek, Chief Commercial Officer CheapTickets.nl. ‘Wij hebben de bloggers hiervoor benaderd. Zij zullen zich persoonlijk richten op een jonger, mode- en trendgevoeliger publiek en daarbij vooral kijken naar interessante uitgaanstips, fashion shopping en culturele bezienswaardigheden.’