ABN AMRO hoofdsponsor retailprijs

05-07-2013 (07:31) - Marketing

ABN AMRO heeft zich als hoofd- en naamgevend sponsor verbonden aan de Nederlandse editie van ‘Retailer of the Year’ en de elfde editie van ‘Beste winkelketen van Nederland’ 2013. i3 Business Intelligence en Wugly.nl hebben zich aangesloten als subsponsors.  
 
In Nederland strijden dit jaar 269 retailers om de publieksprijs ‘Beste Winkelketen van Nederland’. Tot nu toe riepen maar liefst 83 retailers hun klanten op om een beoordeling te geven. 
 

De 27 winnaars van de categorieprijzen zijn op maandag 30 september bekend. Op dinsdag 29 oktober is duidelijk wie van hen de eretitel ‘Beste Winkelketen van Nederland’ 2013 krijgt. Bovendien wordt onthuld welke winkelketen zich een jaar lang ’Beste Retailer’ en ‘Retailmanagementteam’ mag noemen. Dit zijn twee vakprijzen waarbij kandidaten via RetailTrends genomineerd worden. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch