Ben lanceert nieuwe merkcampagne Ben Oké

07-11-2022 (17:53) - Marketing

Ben lanceert een nieuwe merkcampagne waarin het nuchtere imago van dit oerhollandse merk centraal staat. Waar de wereld wordt overspoeld met onnodige extra’s en andere opsmuk blijft Ben bij de basis: de beste deals, zonder poespas.

Menig Nederlander heeft maar twee woorden nodig om vriendelijk te bedanken voor onnodige extra’s: ‘Ben oké’. Ben oké fungeert dan ook als rode draad in de campagne. Als antwoord op momenten waarbij je helemaal niet zit te wachten op allerlei poespas. Maar ook om het aanbod van Ben krachtig neer te zetten. Want heel veel mensen zijn oké met kleinere bundels of hun eigen toestel zonder extra’s. Zo draait het leven om jou en ben je niet altijd met je mobiel bezig.

De campagne wordt zichtbaar op TV, radio, online en op social media.

Credits

Klant: Ben
Bureau: TBWA\NEBOKO
Regisseur: Rob Lucker
Productie: Hazazah
Post productie: The Compound
Muziek: Remus Ockels
Sound design: Randall McDonald

BEN | De beste deals zonder poespas from TBWANEBOKO on Vimeo.


Bureaus

Media

Economisch