Bureau Zuidema wil zich zichtbaar onderscheiden in trainingsmarkt

08-11-2021 (10:55) - Marketing

In het groeiende woud aan trainingsaanbieders en opleiders in Nederland is onderscheidend vermogen steeds belangrijker. Bureau Zuidema kiest daarom een nieuwe huisstijl en herpositionering. Hiermee wil ze haar merk laden en nog beter zichtbaar worden in de markt.
 
Doel en missie voor de komende jaren: nationaal en internationaal groeien en nog veel meer professionals laten ervaren hoe zij effectiever kunnen zijn in gedrag en communicatie. De vernieuwde, onderscheidende huisstijl is terug te zien in de spiksplinternieuwe website van Bureau Zuidema: www.zuidema.nl.

Bureau Zuidema is al bijna zestig jaar een begrip in de trainings- en opleidingsmarkt en heeft onder meer ABN Amro, Bol.com en Accenture in haar klantenportfolio.

Om haar groeiambities te realiseren heeft Bureau Zuidema de hulp ingeroepen van verschillende marketing- en mediapartners, waaronder De Positioneerders, Selmore en Brandwebbing. 


Bureaus

Media

Economisch