'Cash is no longer king' dankzij Tikkie en Natwerk

20-04-2023 (09:10) - Marketing

Tikkie heeft in samenwerking met Natwerk een oplossing bedacht voor alle vioolspeelsters, knutselaars en tompouceverkopers op Koningsdag: de QRoon. Met de QRoon wordt het leven van verkopers, maar ook van feestgangers, een stuk makkelijker op Koningsdag 2023.

Creative video agency Tante Tini produceerde de video.

Makkelijker dan ooit

De QRoon, geheel in stijl van een koninklijk hoofddeksel, beschikt over een apart vlak voor een persoonlijke Tikkie QR-code. Met deze QR-code kan de koper het gewenste bedrag overmaken en via Tikkie belandt het bedrag dan direct op de rekening van de verkoper. “De Tikkie QR-codes zijn extra handig en voor snelle betalingen. Zo heb je geen gegevens van je betaler nodig, zoals een telefoonnummer. Ook hoef je niet langer bang te zijn dat je die ene speciale vondst aan je neus voorbij moet laten gaan, omdat je geen contant geld meer hebt. Mensen zijn inmiddels gewend om digitaal te betalen en dankzij de QR-code wordt dit tijdens de vrijmarkt makkelijker dan ooit” zegt Moreno Kensmil, Head of Marketing Tikkie.

Cash is no longer King

Creatief directeur Pim Smeets (Natwerk): “De QRoon is een typisch voorbeeld van de Natwerk manier van reclame maken. Wij gaan niet voor de mooie praatjes, maar we ontwikkelen liever échte oplossingen voor de doelgroep.” De QRoon kan nog besteld worden via https://www.tikkie.me/koningsdag. Op de website zijn ook de instructies te vinden voor het gebruik van de QRoon. 


Bureaus

Media

Economisch