Dopper en Van Gogh lanceren Special Edition Dopper

21-11-2016 (09:24) - Marketing

Dopper en het Van Gogh Museum lanceren gezamenlijk een Special Edition Dopper. Deze uitgave van de duurzame design waterfles is verkrijgbaar in twee verschillende versies, bedrukt met een design geïnspireerd op twee wereldberoemde werken van Van Gogh: Almond Blossom en Sunflowers.


Het verhaal van Van Gogh gaat over het vangen van de schoonheid van de natuur, de boodschap van Dopper draait om het behoud ervan. Tel daarbij op dat het Van Gogh Museum ‘s werelds allereerste museum is met het internationaal erkende duurzaamheidscerfiticaat BREEAM-NL In-Use en een samenwerking tussen Dopper en het Van Gogh is volgens de twee dus eigenlijk heel logisch. 


De Special Edition Dopper is verkrijgbaar in de kleuren Cool Blue en Hello Yellow. De cup van de blauwe Dopper is bedrukt met een design geïnspireerd op het werk Almond Blossom dat Van Gogh in 1890 maakte voor zijn pasgeboren neefje Vincent Willem, zoon van zijn broer Theo. De gele Dopper is bedrukt met de wereldberoemde Zonnebloemen die Van Gogh omstreeks 1889 in Arles schilderde. 


Bureaus

Media

Economisch