Etos introduceert Elke Dag

03-09-2013 (12:10) - Marketing

Etos introduceert volgende week het voordeeltijdschrift 'Elke dag'. Via 'Elke dag' informeert Etos zijn klanten, op basis van een thema, over persoonlijke verzorging, gezondheid, beauty en baby’s. Daarnaast is er veel aandacht voor scherpe acties. Vrouwen, de doelgroep van ‘Elke dag’, zijn nauw betrokken bij het tot stand komen van het voordeeltijdschrift.

'Elke dag' valt zes keer per jaar op de deurmat van miljoenen huishoudens met daarin aanbiedingen en voordeelcoupons die alleen via het voordeeltijdschrift verspreid worden. Ook wordt het regelmatig meegestuurd met een voor vrouwen aansprekend tijdschrift en is er dan naast voordeel ook veel aandacht voor inspiratie. Denk hierbij bijvoorbeeld aan slimme tips van moeders ten aanzien van budget, maar ook metamorfoses. In 2013 kunnen onze klanten in totaal drie edities van 'Elke dag' verwachten.

'Elke dag' verschijnt bovenop de tweewekelijkse folder en vervangt onder meer het tijdschrift 'Mooi'. Mooi werd verspreid via de Etos-winkels in een oplage van 500.000.  Het voordeeltijdschrift is, na de introductie, voor klanten ook te lezen op www.etos.nl/elkedag.


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch