Europa’s eerste Local Commerce event in Amsterdam
21-08-2013 (08:24) - Marketing
Het event, Loco Connect 2013, brengt experts vanuit heel Europa samen om de laatste trends en werkwijzen van de industrie te bespreken. Tijdens het event zullen vragen worden beantwoord over waarom Local Commerce groter zal zijn dan E-commerce voor het aankomende decennium.
In de afgelopen twee jaar is Local Commerce een bloeiende business geworden met investeringen die kunnen oplopen tot miljarden zoals bijvoorbeeld Groupon, Amazon, Yelp, Square en vele anderen. Deze en de investeringen en ontwikkelingen in mobiele betalingen, card gerelateerde aanbiedingen of loyaliteit systemen hebben de aandacht naar de Europese markt getrokken.
‘Het is tijd dat Europa haar eerste Local Commerce event krijgt, die de leiders uit de industrie samenbrengt zodat expertise eindelijk kan worden gedeeld’, zegt Stavros Prodromou, organisator van Loco Connect 2013. ‘Aanbieders zien in dat je door samenwerken en partnership niet alleen een sterker merk wordt, maar ook een betere service kunt geven aan handelaren en consumenten.’
Sprekers op het event zijn onder andere Kerstin Trikalitis, CEO bij OutThere Media, Miguel Giribet, Country Manager Spain bij Privalia, Lauren Indvik, Associate Editor bij Mashable, Mark Henkel, Founder & CEO van Paymill, Steffen W. Frolund, Founder & CEO van Bownty, Thorsten Mattig MD bij BMW en Justin Cooke CMO bij Topshop.
Het event Loco Connect 2013 zal worden gehouden in de Beurs van Berlage te Amsterdam op 12 november. Voor inschrijvingen bezoek http://lococonnect.com