Familiebedrijf Deli lanceert Spoon Moment
Het Haarlemse familiebedrijf Deli United heeft Spoon Moment gelanceerd: bio-based theelepels gevuld met pure Turkse dennenhoning en natuurlijke superfoods. Spoon Moment wordt neergezet als een theeritueel om gezond van te genieten. Het doel van het familiebedrijf is de strijd aangaan tegen vier koppen koffie per dag.
Spoon Moment is opgezet door de zusjes Bo en Nicky Butter en hun vader Marcel. Het waren échte koffiedrinkers die vonden dat het hoog tijd werd voor een gezonder drinkpatroon gedurende de dag. “Er worden dagelijks 33.5 miljoen koppen koffie in Nederland gedronken.” zegt Nicky Butter. “Nu kan een kop koffie best goed voor je zijn, maar door teveel koffie gaan de gezonde effecten ervan verloren."
Gezondheid ondersteunen
Spoon Moment helpt mensen hun gezondheid te ondersteunen. De bio-based theelepels gevuld met Turkse dennenhoning en superfoods komen in drie verschillende smaken: gember voor ondersteuning van het immuunsysteem, kurkuma voor een ontstekingsremmende werking en matcha voor een energieboost. Roer de lepel in een kop heet water en je superfood thee is in een handomdraai gemaakt. “We brengen een nieuw theeritueel op de markt dat een moment geeft voor jezelf. Gezonder dan koffie, beter dan enkel aroma houdende theezakjes en meer gevoed dan water. ” zegt Nicky.
Dell United
Deli United heeft de afgelopen acht jaar internationale successen behaald met HoneySpoon, een theelepel met honing die veel horecagelegenheden hun klanten aanbieden. Ook is Deli United de organisatie achter Supp24; ready to use voedingssupplementen in een shotvorm. Met deze ervaring in de health & foodbranche zochten vader en dochters Butter naar een nieuw product om consumenten te voorzien van gezondere keuzes. De HoneySpoon is in een nieuw, slim jasje gestoken en na maandenlang testen en proeven van superfoods is Spoon Moment ontstaan.