Hillenaar Outdoor trekt de aandacht op de A9
Hillenaar Outdoor, gespecialiseerd in buitenreclame, voegt een nieuwe locatie toe aan haar portfolio: Beverwijk A9. Deze strategische stap versterkt niet alleen de positie van het bedrijf in de buitenreclamemarkt, maar betekent ook het debuut van Hillenaar Outdoor op de snelweg A9.
De A9 is een belangrijke verkeersader tussen Haarlem en Alkmaar, met ruim 330.000 wekelijkse passanten. De nieuwe locatie biedt adverteerders een unieke kans om hun boodschap doeltreffend over te brengen naar een breed en gevarieerd publiek. Ook kan de mast ingezet worden voor een lokale campagne of in combinatie met andere objecten om een landelijk massabereik te genereren.
Van analoog naar digitaal
De reclamemast is geüpgraded van analoog naar digitaal, wat adverteerders nog meer mogelijkheden geeft om hun advertenties creatief in te vullen.
Peter Heemskerk, CEO van Hillenaar Outdoor, vertelt: "Enkele jaren geleden hebben we bewust de overstap gemaakt naar digitale reclamemasten. Met deze digitale schermen geven we adverteerders de kans om op een creatieve manier in te spelen op actualiteiten, het weer of de tijd van de dag".