Jan Smit uit de kleren
23-11-2009 (09:58) - Marketing
Vanaf vandaag is de nieuwe J-Style underwearlijn van Jan Smit verkrijgbaar bij C&A. Op drie verschillende abri’s, die door heel Nederland hangen, showt Jan Smit zelf zijn nieuwe J-Style underwearlijn. De boxers zijn ‘new and improved’, ze hebben verschillende hippe prints en een goed zittende pasvorm, aldus C&A.
Het is alweer drie jaar geleden dat Jan Smit voor het eerst uit de kleren ging voor C&A. En met succes. De verwachtingen van de nieuwe lijn zijn groot. ‘We denken dat ook deze nieuwe underwearlijn in de smaak zal vallen bij onze klanten. De doelgroepen van C&A en Jan komen overeen, beide zijn populair bij een zeer breed publiek. We hebben dezelfde nuchtere aanpak en we voelen elkaar goed aan’, aldus Martijn van der Zee, marketing directeur C&A.
C&A is een samenwerking aangegaan met het tijdschrift 100%NL ter promotie van de nieuwe J-Style underwearlijn. C&A-klanten krijgen een gratis 100%NL magazine bij aankoop van 2 J-STYLE boxers voor 8,95. Jan Smit staat op de cover van deze eenmalige C&A-editie en bij alle 100%NL magazines is een speciale Jan Smit megakalender 2010 gevoegd mét Jan in zijn nieuwe boxers.
Daarnaast organiseren Jan Smit, C&A en 100%NL ook nog een speciale fotowedstrijd. Lezers van het magazine kunnen de mooiste, leukste of grappigste foto insturen met daarop een boxershort uit de J-Style collectie. De hoofdprijs is een geheel verzorgd dagje Volendam voor 2 personen, met als hoogtepunt een helikoptervlucht met Jan Smit.