KLM lanceert eigen affiliate netwerk

14-05-2014 (00:00) - Marketing

KLM lanceert een eigen affiliate netwerk om online sales via partnerwebsites beter te kunnen faciliteren. Met dit in-house programma zullen partnerwebsites profiteren van een persoonlijke relatie met KLM en meer inzicht in hun resultaten krijgen.

KLM heeft de Performance Horizon Group gekozen als white label provider voor dit affiliate platform. Door het gebruik van hun Exact View technologie maakt KLM de affiliate marketingcampagnes zelf. Daardoor zal KLM de volledige controle hebben over met welke partnerwebsites wordt samengewerkt en via welke partnerwebsites zij gepromoot wordt.

‘Het nieuwe in-house platform zorgt ervoor dat we het affiliate kanaal effectiever kunnen beheren en de wereldwijde prestaties beter kunnen monitoren. We zullen onze affiliate marketingactiviteiten voortzetten met een selecte groep partners en door directe samenwerking met deze partners, kunnen we onze resultaten optimaliseren’’, zegt Viktor van der Wijk, Director Digital Marketing KLM.


Aanmelden voor het KLM affiliatieprogramma via klm.com.


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch