Lucas Mobility en WebNexus gaan samenwerking aan om de rollatormarkt te innoveren
10-03-2022 (12:00) - Marketing
Lucas Mobility is de samenwerking met internetbureau WebNexus aangegaan. Lucas Mobility verkoopt een hoogwaardige carbon rollator, de Lucas Rollator. In tegenstelling tot alle andere rollatormerken bieden ze 100 dagen proefrijden. Na meerdere pitchrondes hebben ze besloten voor WebNexus te kiezen om de online groei te versnellen.
Lucas Mobility: “Mensen worden steeds ouder maar ook steeds handiger met internet. Daar waar de ouderen vroeger nog niet goed met internet overweg konden, begint dat nu te veranderen. Daarentegen is de rollatormarkt nog erg conservatief. Mensen moeten vaak naar een fysieke winkel om de rollator te proberen. Dat willen wij doorbreken door de hoogwaardige carbon Lucas rollator alleen online te verkopen met de belofte dat de gebruiker 100 dagen mag proefrijden. Bevalt de rollator niet, dan mag deze gratis geretourneerd worden en krijgt de gebruiker zijn geld terug.”
Joep Franssen, oprichter bij WebNexus: “Wij geloven erg in het product en de innovatieve aanpak van Lucas Mobility. Daarom gaan we ze de komende periode ondersteunen op het gebied van SEO en SEA. Met onze expertise in online marketing hopen we de Lucas rollator onder een nog groter publiek zichtbaar te maken.”