Maaza viert Rotterdam Unlimited Zomercarnaval

13-07-2023 (10:32) - Marketing

Maaza, bekend van de tropische fruitdranken, heeft de handen ineengeslagen met Rotterdam Unlimited om het Zomercarnaval in Rotterdam groots te vieren.

Het van oorsprong Indiase merk legt al 50 jaar de focus op genieten en past daardoor perfect bij het Zomercarnaval. De merknaam Maaza betekent namelijk ‘genieten’ in Hindi.

Het Zomercarnaval is één van de hoogtepunten van de Rotterdamse zomer, waar honderdduizenden bezoekers van over de hele wereld samenkomen om te dansen, feesten en genieten van de rijke culturele tradities die de stad te bieden heeft. Op deze 36e editie van het Zomercarnaval, dat plaatsvindt op vrijdag 28 en zaterdag 29 juli, is het tropische fruitdrankenmerk Maaza ook van de partij.

Culturele diversiteit

Het partnerschap tussen Maaza en Rotterdam Unlimited is gebaseerd op een gemeenschappelijke passie voor culturele diversiteit en het vieren van verschillende internationale tradities. “De link tussen Maaza en het Rotterdamse Zomercarnaval is heel logisch”, zegt Eva van der Vegt van organisator Rotterdam Unlimited. “Samen willen we een onvergetelijke ervaring creëren voor culturen van over de hele wereld, die samenkomen op het Zomercarnaval. De tropische smaken van Maaza kunnen daarbij niet ontbreken”.

Mango ijsjes

Tijdens het hoogtepunt van het Zomercarnaval, de straatparade, zal Maaza schitteren met een eigen praalwagen. Daarnaast heeft het merk nog een verrassing in petto voor de festivalbezoekers: de nieuwe Maaza Mango ijsjes. Deze fruitige ijsjes in de meest populaire Maaza smaak bieden de perfecte verkoeling tijdens het Zomercarnaval. De deelname van Maaza en de introductie van de Maaza Mango ijsjes beloven extra kleur en smaak toe te voegen aan dit evenement.

“We zijn onwijs blij dat we dit jaar weer met Rotterdam Unlimited mogen samenwerken op het Zomercarnaval”, aldus Julie van Bergen, Marketing Manager van Maaza. “Wij geloven dat ons merk perfect aansluit bij de kleurrijke en levendige sfeer van het festival. Onze populairste fruitdrank, Maaza Mango, zal overal op festival verkrijgbaar zijn. Daarnaast bieden we verkoeling met onze nieuwste innovatie: de tropische Maaza Mango fruitijsjes. Samen met heel Rotterdam gaan we er een feestje van maken!”
 


Bureaus

Media

Economisch