Marktplaats-veiling succesvol afgeslagen door Johnny de Mol



24-05-2013 (08:52) - Marketing

De Pop-Up veiling van Marktplaats is gisteren succesvol afgeslagen door Johnny de Mol met een eindbedrag van €5200 en 1025 tweets. Het bedrag gaat in zijn geheel naar de Guusje Nederhorst Foundation, die zich inzet voor 31.000 kinderen die in Nederland in opvangcentra aan een nieuw leven werken. De veiling is een week online geweest.


 
Olivier van Duijn, directeur van Marktplaats: ‘We zijn ontzettend blij met het resultaat van de veiling. Elke dag kopen duizenden Nederlanders gebruikte kinderspullen op Marktplaats. Het fantastische werk dat de Guusje Nederhorst Foundation doet voor kinderen die tekort komen en beter verdienen, steunen we met dit mooie bedrag. We hebben vanuit Marktplaats het bedrag dat met de veiling is opgehaald, verdubbeld naar 5200 euro. Daarnaast schenken we de stichting een online bannercampagne ter waarde van €30.000. Hiermee hopen we dat nog meer mensen de stichting leren kennen en gaan steunen.’
 

 


Bureaus

Media

Economisch