Miljuschka Witzenhausen en Livera verlengen samenwerking met 2 jaar

13-01-2022 (11:55) - Marketing

In maart 2021 kondigde Livera aan dat Miljuschka de nieuwe brand ambassador van Livera zou worden. Reden voor de samenwerking was de perfecte match van Miljuschka bij de brand strategy van Livera. Livera is een écht merk, voor échte vrouwen en viert échte schoonheid. Met diens Reveal Beauty strategie laat Livera zien dat vrouwen zichzelf mogen zijn, ongeacht hoe zij eruit zien en zonder zich te laten leiden door wat er op social media aan perfecte plaatjes verschijnt. Dat past bij het standpunt van Miljuschka die vooral een eerlijk beeld wil tonen van de vrouw. De samenwerking wordt met 2 jaar verlengd.

Miljuschka heeft een zwak voor lingerie waarbij kwaliteit en comfort het belangrijkste zijn. Het afgelopen jaar zagen we al een aantal foto’s van Miljuschka in BH of bikini op haar instagram kanaal voorbij komen. Miljuschka: "Ik heb Livera en diens producten het afgelopen jaar nog beter leren kennen en ben enorm enthousiast over de kennis van de bodyfashionista’s en van de collectie. Sinds ik de goede BH maat draag ga ik een stuk zelfverzekerder door het leven. Het zit fijner en staat mooier".

Suzanne Vredevoort, Marketing & Inkoop manager Livera: "Wij zijn blij dat we de samenwerking met Miljuschka met 2 jaar hebben verlengd. Door de samenwerking weten we een grote groep vrouwen te bereiken die we nog niet eerder bereikten. Via de social media kanalen van Miljuschka kunnen we laten zien waar Livera voor staat en laten we onze prachtige collectie zien. We gunnen iedere vrouw een goede BH, fijne loungewear en prachtige bikini en we willen dit jaar meer dan ooit laten zien dat ze daarvoor bij Livera moeten zijn".

Bureaus

Media

Economisch